مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-22دانش

همایش مجازی آمادگی جسمانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ورزش های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد دارد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش مجازی آمادگی جسمانی را در رشته های دراز و نشست .

- به همت هیئت ورزش های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش همایش مجازی آمادگی جسمانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ورزش های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد دارد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش مجازی آمادگی جسمانی را در رشته های دراز و نشست و شنا سوئدی ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های استان برگزار کند.

شرایط برگزاری این همایش به این گونه است که تمامی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های استان که در ترم پاییز (1400-1399) ثبت نام کرده اند می توانند شرکت کنند.

دانشجویان شرکت کننده می بایست در حین انجام حرکات با پوشش مناسب بوده و در صورت عدم پوشش مناسب فیلم های ارسالی مورد قضاوت قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی آمادگی جسمانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

همایش مجازی آمادگی جسمانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود