مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-22سياسي

توزیع 215 هزار غذای گرم و سبد کالا میان محرومان در مرحله دوم رزمایش ایران همدل


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل و از ابتدای شهریور تا پایان مهر ماه 215 هزار و 735 پرس غذای گرم و بسته های غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با یکی از خیران بیان کرد: زندگی ما با ورود میهمان ناخوانده ای به نام تحت حمایت قرار گرفتند)، حمایت و همراهی حامیان تأثیر بسزایی در ارتقای خدمت رسانی داشته است.

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل و از ابتدای شهریور تا پایان مهر ماه 215 هزار و 735 پرس غذای گرم و بسته های غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

حق گویان عنوان کرد: در این مدت 79 آشپزخانه فعال بوده و کمک های مردمی اعم از غذای گرم و بسته غذایی در 62 نقطه توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مجموع غذای گرم و بسته غذایی توزیع شده بیش از هفت میلیارد و 314 میلیون تومان برآورد شده است که بیش از یک میلیارد و 172 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی و کالایی از سوی خیرین به این نهاد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: خدمت به نیازمندان در کمیته امداد بدون همراهی و تعامل مردم و اقشار مختلف مردم نیکوکار ممکن نیست چراکه نیکوکاری با حضور جمعی مردم برکت یافته و به لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 215 هزار غذای گرم و سبد کالا میان محرومان در مرحله دوم رزمایش ایران همدل

توزیع 215 هزار غذای گرم و سبد کالا میان محرومان در مرحله دوم رزمایش ایران همدل