مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-22اقتصادي

ضرورت معافیت قطعات هواپیما از عوارض گمرکی/ شرکت ها موافق افزایش قیمت بلیت نیستند


شرکت های هواپیمایی موافق افزایش قیمت بلیت هواپیما نیستند چون تعداد مسافران آنها با گرانی بلیت کمتر می شود اما دولت در این شرایط ارزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالرضا موسوی در حاشیه بازدید امروز رییس سازمان هواپیمایی کشوری از پروازها در فرودگاه مهرآباد و رعایت حداکثر ظرفیت 60 درصد صندلی هواپیما که قرار بود از امروز اعمال شود، اظهار داشت: شرکت های هواپیمایی از اول انقلاب تاکنون تحت تحریم ناجوانمردانه غرب هستند، ضمن آنکه ما در داخل هم با مشکلات تصمیمات و قوانین غیرکارشناسی که به صنعت تحمیل شده است، مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: حدود 60 درصد هزینه شرکت های هواپیمایی ارزی است، در حالی که خدماتی که شرکت های هواپیمایی ارائه می دهند، ریالی است، وقتی نرخ ارز بالا می رود، شرکت های هواپیمایی باید از کجا ارز تأمین کنند؟ به هر حال اگر حمل و نقل هوایی به عنوان صنعتی استراتژیک مطرح است، باید حمایت شود.

  موسوی ادامه داد: همین ارز نیمایی که قرار بود برای شرکت های هواپیمایی تأمین شود تأمین نشد و از شب عید تاکنون به دلیل شیوع کرونا و نبود مسافر، اغلب پروازهای بین الملل قطع شده و هواپیماها به داخل آمده اند.

  وی گفت: اگر از این صنعت حمایت نشود، شرکت های هواپیمایی تا یک ونیم سال آینده زمین می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معافیت قطعات هواپیما از عوارض گمرکی/ شرکت ها موافق افزایش قیمت بلیت نیستند

ضرورت معافیت قطعات هواپیما از عوارض گمرکی/ شرکت ها موافق افزایش قیمت بلیت نیستند