مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-22سياسي

پروژه آبخیزداری محله سعدی باید اجرا شود


استاندار فارس به دستگاه های اجرایی متولی تکلیف کرد که اجرای پروژه آبخیزداری منطقه سعدی را در دستور کار قرار دهند تا خطر و خسارات ناشی از سیلاب در این منطقه کاهش پیدا کند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس به دستگاه های اجرایی متولی تکلیف کرد که اجرای پروژه آبخیزداری منطقه سعدی را در دستور کار قرار دهند تا خطر و خسارات ناشی از سیلاب در این منطقه کاهش پیدا کند.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه اول آبان در آیین افتتاح پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب حوضه ی آبریز دروازه قرآن بیان کرد: اجرای این پروژه یک تجربه ارزشمند از سوی دستگاهها متولی بود که با کنار گذاشتن یکسری منیت ها، به نفع کشور و مردم اقدام شد.

او با بیان اینکه با یک دید علمی این پروژه در دستور اجرا قرار گرفت، افزود: اگرچه تا پیش از این حداکثر دوره برگشت این حوضه 20 تا نهایتا50 ساله بود اما در این پروژه با یک دید بلندمدت 500 ساله عملیات اجرایی انجام شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه این پروژه 67 متر مکعب خروجی حوضچه های ارامش و نفوذپذیری را افزایش می دهد، گفت: برای احداث این حوضچه حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده که رفع خطر می کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: حادثه تلخ سیل پنجم فروردین سال گذشته به دلیل صیقلی شدن سطوح سرعت روان اب ها افزایش پیدا کرد و به دنبال آن شاهد افزایش ضریب تخریب روان آبها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبخیزداری محله سعدی باید اجرا شود

پروژه آبخیزداری محله سعدی باید اجرا شود