مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-22سياسي

تازه ترین اقدامات دولت در زمینه مسکن از زبان رییس جمهور


رییس جمهور با ابراز رضایت از روند پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن گفت: باید تا پایان این دولت همه 400 هزار واحد مرحله سفت کاری ها را گذرانده باشند و هر کاری که دولت باید انجام دهد به عنوان وظیفه انجام خواهد داد و بانکها و سازمان برنامه و بودجه ضروری است که کمک .

- رییس جمهور با ابراز رضایت از روند پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن گفت: باید تا پایان این دولت همه 400 هزار واحد مرحله سفت کاری ها را گذرانده باشند و هر کاری که دولت باید انجام دهد به عنوان وظیفه انجام خواهد داد و بانکها و سازمان برنامه و بودجه ضروری است که کمک کنند تا این کار بزر گ را به مقصد برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور، حوزه مسکن را پیشران بسیار مهم بخش گسترده ای از صنایع کشور برشمرد و تاکید کرد که تکمیل طرحهای این حوزه با توجه به نقش مهم آن در عرصه اشتغال زایی، باید تا پایان دولت دوازدهم، با شتاب ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرحهای ملی وزارت راه و شهرسازی، "ساماندهی بافت های فرسوده" و " شهرکسازی " را از سیاستهای دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن و شهرسازی دانست و اظهارداشت:طرح احیا، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده به طور گسترده در این دولت پیگیری شد و این موضوع به عنوان یکی از سیاستهای دولت در بخش مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اقدامات دولت در زمینه مسکن از زبان رییس جمهور

تازه ترین اقدامات دولت در زمینه مسکن از زبان رییس جمهور