مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-22سياسي

شیوه به کارگیری مجدد نیروهای فضای سبز مشخص شد+ جزییات


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شیوه به کارگیری نیروهای فضای سبز گفت: از ظرفیت این نیروها در فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری، در امور شهر شهرداری منطقه 4 در شرکت پیمان کاری طرف قرارداد با شهرداری و توسعه فضای سبز مناطق و گندزدایی و بهداشتی با توجه .

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عصر دیروز جلسه ای با حضور مدیرکل امور شهری استانداری و فرماندار زنجان در ارتباط با تعیین تکلیف نیروهای فضای سبز برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه فرم امتیازبندی نیروهای فضای سبز که توسط شهرداری طراحی و مورد تصویب اعضای شورا شده بود، مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: در همین جلسه مقرر شد که به کارگیری و نگاه داشت نیروها بر اساس همان فرم انجام شود.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی که در نتیجه کرونا حاکم شده تاکید بر این بود که مدیریت و ساماندهی نیروهای فضای سبز با دقت و ظرافت لازم صورت گیرد و از ظرفیت آنها در فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری، در امور شهر شهرداری منطقه 4 در شرکت پیمان کاری طرف قرارداد با شهرداری و توسعه فضای سبز مناطق و گندزدایی و بهداشتی با توجه به وضعیت کرونایی به کارگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه به کارگیری مجدد نیروهای فضای سبز مشخص شد+ جزییات

شیوه به کارگیری مجدد نیروهای فضای سبز مشخص شد+ جزییات