مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-22اقتصادي

برداشت 67 کیلوگرم طلای سرخ در گیلان


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تأکید بر نقش مثمر ثمر کشت زعفران در ایجاد اشتغال در استان گیلان گفت: امسال با تلاش زعفران کاران گیلانی امسال بیش از 67 کیلوگرم زعفران به ارزش ریالی بیش از 16 میلیارد ریال در گیلان برداشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، منوچهر پارسافر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت زعفران در مناطق کوهستانی گیلان رونق بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: زعفران ایران یکی از مرغوب ترین زعفران های دنیا بوده و در برخی از نقاط کشور ازجمله مناطق کوهستانی گیلان کشت می شود.

وی با اشاره به برداشت 67 کیلوگرم زعفران در استان گیلان گفت: امسال با تلاش زعفران کاران گیلانی امسال بیش از 67 کیلوگرم زعفران به ارزش ریالی 16 میلیارد و 820 میلیون ریال در این استان برداشت شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان شهرستان سیاهکل را بیشترین زمین سطح زیر کشت زعفران معرفی کرد و افزود: زعفران در مناطق کوهستانی املش، سیاهکل، رودبار، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن و رشت کشت می شود.

پارسافر با تأکید بر نقش مثمر ثمر کشت زعفران در ایجاد اشتغال در استان گیلان بیان کرد: زعفران یکی از باارزش ترین محصولات کشاورزی در کشور بوده و دارای محصولات فرآورده بسیار زیادی است که برای اولین بار در سال 87 در گیلان کشت شد، لذا از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 67 کیلوگرم طلای سرخ در گیلان

برداشت 67 کیلوگرم طلای سرخ در گیلان