مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-22اقتصادي

لزوم ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار اثرگذاری بر ارتقای بهره وری سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان ملی بهره وری، نشست کمیته بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری برگزار شد.

در جلسه کمیته راهبردی ارتقای بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور محمد شریعتمداری و معاونان او برگزار شد، فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره وری ایران و بهروز محمودی، معاون راهبری هم برای استماع گزارش رییس و دبیر کمیته بهره وری این وازتخانه، حضور داشتند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر لزوم همکاری بیشتر همه ی معاونتها و سازمانهای تابعه در استقرار چرخه بهره وری گفت: ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار اثرگذاری بر ارتقای بهره وری سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مفهوم بهره وری به منظور تحقق اهداف دستگاه های پویای کشور، گفت: ماموریت وزارتخانه ما ناظر به ابعاد پیچیده و گسترده ای است که ارتقای بهره وری هریک از آنها در حوزه بازار کار، رفاه اجتماعی و توسعه بخش تعاون، مستلزم تقویت دقیق مفهوم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

لزوم ارتقای بهره وری فعالیت های کلیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی