مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-22اجتماعي

تحقق عدالت آموزشی با اجرای پویش نذر کتاب در مدارس خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای پویش بزرگ نذر کتاب در مدارس استان به منظور تحقق شعار عدالت آموزشی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای پویش بزرگ نذر کتاب در مدارس استان به منظور تحقق شعار عدالت آموزشی خبر داد.

محمدعلی واقعی، اظهار کرد: سرمایه گذاری بیشتر و دسترسی آسان برای همه و همه جا از دیگر اهداف برگزاری این پویش به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی افزود: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند به شکرانه قبولی در دانشگاه کتاب های کمک آموزشی مازاد خود را به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی، مرزی و عشایری اهدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: این پویش با ابتکار و همکاری معاونت های پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه استان طراحی شده است.

وی اظهار کرد: همزمان با اعلام نتایج کنکور، پویشی با عنوان نذر اهدای کتاب در راستای جمع آوری کتاب های داوطلبان قبول شده در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اهدای آن به دانش آموزان مناطق محروم و مدارس کم برخوردار راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس متوسطه باید ضمن اطلاع رسانی به موقع و مطلوب به داوطلبان، دانش آموزان و اولیا و بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت آموزشی با اجرای پویش نذر کتاب در مدارس خراسان جنوبی

تحقق عدالت آموزشی با اجرای پویش نذر کتاب در مدارس خراسان جنوبی