مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-22اقتصادي

برگزاری دوره آموزشی نصب و اجرای کابل خودنگهدار برق در کاشمر


مدیر شرکت برق کاشمر از برگزاری دوره آموزشی نصب و اجرای کابل خودنگهدار ویژه پیمانکاران و نیروهای برقکار شرکت توزیع نیروی برق شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی امور برق کاشمر، حسن صادقی با اشاره به ضرورت آموزش در راستای ارتقای مهارت و دانش نیروهای اجرایی شرکت برق افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در مدت 4 روز برگزاری به صورت تئوری و عملی با نحوه نصب و اجرای کابل خودنگهدار آشنا شدند.

مدیر شرکت برق کاشمر صرفه جویی انرژی و کاهش تلفات فنی و غیرفنی،کاهش خاموشی ها وافزایش ایمنی را از مزایای  جایگزین کردن کابل های خودنگهدار به جای شبکه سیمی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: از مجموع 530 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شهرستان های کاشمر و کوهسرخ تنها 10 درصد آن که طی سال های اخیر احداث شده دارای کابل خودنگهدار است و مابقی شبکه به صورت کابل مسی است.

صادقی با بیان اینکه با اختصاص یک میلیارد تومان طرح تعویض و  جایگزین کردن 18 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در دستور کار قرار دارد ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده حداکثر ظرف 5 سال آینده تمامی شبکه فشار ضعیف سیم مسی در مناطق شهری و روستایی کاشمر و کوهسرخ جمع آوری و از کابل خودنگهدار استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی نصب و اجرای کابل خودنگهدار برق در کاشمر

برگزاری دوره آموزشی نصب و اجرای کابل خودنگهدار برق در کاشمر