مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-22سياسي

استیضاح موقعیت را برای مظلوم نمایی روحانی فراهم می کند


سوال و استیضاح، این موقعیت را برای رییس جمهور و دولت فراهم می کند تا با فرافکنی بر موج هیجانان و احساسات سوارشوند و مظلوم نمایی کنند.

- عزت اله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به طرح برخی نمایندگان و فعالان سیاسی برای برکناری، استیضاح یا استعفای رییس جمهور گفت: این راهکارها نه تنها دردی از مردم دوا نمیکند بلکه باعث برهم زدن انسجام داخلی و متشنج شدن اوضاع سیاسی خواهد شد.

وی افزود: درست است که استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما باید نتیجه بخش بوده و به حل مشکلات و بالا بردن انسجام ملی تبدیل شود نه اینکه مشکلی حادتر به مشکلات فعلی بیافزاید.

اکبری تالار پشتی تصریح کرد: سوال و استیضاح این موقعیت را برای رییس جمهور و دولت فراهم می کند تا با فرافکنی بر موج هیجانان و احساسات سوارشوند و مظلوم نمایی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهور و استیضاح او را در شرایط کنونی بی حاصل دانست و گفت: عملکرد دولت در حوزه های مختلف داخلی و خارجی روشن است و اگراز منظر کارشناسی به آن نگریسته شود، کمترین دفاع برای آن وجود خواهد داشت و نکته مهم  آنجاست که حتی افرادی که به آقای روحانی رای داد ه اند امروز در صف منتقدان او قرار گرفته اند و حتی او را به استعفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح موقعیت را برای مظلوم نمایی روحانی فراهم می کند

استیضاح موقعیت را برای مظلوم نمایی روحانی فراهم می کند