مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 03:052020-10-21اقتصادي

قاچاقچیان کالا، مفسدان اقتصادی، اشرار مرزها و کرونا ویروس همه در تیررس ناجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو نوری نیا- به مناسبت هفته نیروی انتظامی برآن شدیم دستاورد های 6 ماهه اول سال 99 این ارگان را بررسی کنیم سردار حسین اشتری، - وی ادامه داد: همچنین در سه ماهه سال جاری (تا 21 تیرماه جاری) بالغ بر 15 میلیون و 318 هزار انواع ماسک و در بازرسی ها 171 میلیون و 313 هزار دستکش کشف شده است.

سردار مقیمی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی بیش از 2 میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده و مقادیر قابل توجهی ژل، پد الکی و .

کشف و همچنین از 127 هزار باب داروخانه و انبار بازرسی و طی این مراحل بالغ بر 8 هزار انبار و داروخانه متخلف پلمب شده است.

وی در ادامه به اخلال در نظام اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این راستا تعداد پرونده ها کاهش یافته، اما از نظر ریالی افزایش داشته که بیشتر تلاش ما بر این بوده پرونده دانه درشت ها را بررسی کنیم.

سردار مقیمی با بیان اینکه در خصوص قاچاق کالا در سال جاری وضع مناسبتری نسبت به سال های گذشته داشتیم، تصریح کرد: در بحث برخورد با جرایم اقتصادی هم نیاز های روز جامعه و مردم را در نظر می گیریم.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث فرار مالیاتی کاهش قابل توجهی داشتیم، به قاچاق خروجی هم اشاره کرد و گفت: امسال قاچاق خروجی به حداقل رسیده و نزدیک به صفر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان کالا، مفسدان اقتصادی، اشرار مرزها و کرونا ویروس همه در تیررس ناجا

قاچاقچیان کالا، مفسدان اقتصادی، اشرار مرزها و کرونا ویروس همه در تیررس ناجا