مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 23:402020-10-21سياسي

واکنش پروانه سلحشوری به حمله ذوالنوری به روحانی


«چطور می شود که رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس علنا می گوید باید رییس جمهور را اعدام کنیم و همه رسانه های خارجی به بازتاب این اظهارات می پردازند اما به ایشان حتی تذکر داده نمی شود.

- پروانه سلحشوری می گوید: چطور می شود که رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس علنا می گوید باید رییس جمهور را اعدام کنیم و همه رسانه های خارجی به بازتاب این اظهارات می پردازند اما به ایشان حتی تذکر داده نمی شود.

بسیاری از رسانه های خارجی از صحبت های مجتبی ذوالنوری تعجب کردند، چراکه جایگاه ایشان در قوه مقننه بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود نوشت: مردم این روزها دغدغه های زیادی دارند، مشکلات اقتصادی و معیشتی زیاد بود که همه گیر شدن کرونا بر مشکلات افزود.

دیگر مانند گذشته نیست که دغدغه مردم اندیشیدن به انتخاب رییس جمهور مطلوب و متناسب با سلیقه سیاسی خودشان باشد، بلکه ظاهرا اولویت ها برای آنها تغییر کرده و اگر نخواهند گزینه نامطلوب نرفتن پای صندوق های رای را انتخاب کنند اما حتما به دنبال کاندیدایی می گردند که بتواند کشور را از شرایط نامطلوب اقتصادی و معیشتی خارج کند.

از سوی دیگر نمایندگان مجلس فعلی هم بر میزان ناامیدی ها در مجلس اضافه می کنند چنانکه به جای تصویب قوانین کمک کننده به دولت برای بهبود وضعیت کشور در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پروانه سلحشوری به حمله ذوالنوری به روحانی

واکنش پروانه سلحشوری به حمله ذوالنوری به روحانی