مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:302020-10-21اقتصادي

در سطح استان اردبیل کمبود آرد نداریم/ برخورد جدی با نانوایی های متخلف


هیچ نوع کمبودی در آرد نداریم و به اندازه کافی گندم در سیلوها ذخیره سازی شده و در تحویل آن به کارخانه های آردسازی مشکلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی با تاکید به ذخیره سازی گندم در سیلوها به اندازه کافی اظهار کرد: در سطح استان اردبیل کمبود آرد نداریم.

وی تشدید بازرسی از نانوایی ها را در اولویت فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: در سطح استان تعداد یک هزار و 918 واحد نانوایی سهمیه پز و 737 واحد نیمه یارانه ای در حال فعالیت هستند.

رییس سازمان صمت اردبیل از تقسیم سطح شهر اردبیل به 5 مسیر برای بازرسی بهتر خبر داد و افزود: واحدهای نانوایی اردبیل با 10 نفر بازرس با اولویت گزارشات مردمی اعلام شده به سامانه 124 مورد بازرسی قرار گرفته و تمام موارد از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت یا عدم رعایت موجودی آرد در کارتکس های نانوایان ثبت و توسط بازرس امضای می شود.

وی با اشاره به 18 هزار و 837 مورد بازرسی از نانوایی های فعال در سطح استان و تشکیل یک هزار و 46 پرونده برای نانوایان متخلف در سطح استان طی شش ماهه نخست امسال اظهار کرد: این تعداد پرونده به ارزش تقریبی هفت میلیارد و 389 میلیون و 807 هزار و 129 ریال پس از تکمیل برگ گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سطح استان اردبیل کمبود آرد نداریم/ برخورد جدی با نانوایی های متخلف

در سطح استان اردبیل کمبود آرد نداریم/ برخورد جدی با نانوایی های متخلف