مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:302020-10-21سياسي

دولت پیشنهاد تخصیص ردیف اعتباری برای تالاب بین المللی زریوار را به مجلس می دهد


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: بعد از تصویب طرح جامع مدیریت و احیای تالاب در آبان امسال پیشنهاد تخصیص ردیف اعتباری برای تالاب زریبار هم از سوی دولت به مجلس داده می شود.

- ایسنا/کردستان معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: بعد از تصویب طرح جامع مدیریت و احیای تالاب در آبان امسال پیشنهاد تخصیص ردیف اعتباری برای تالاب زریبار هم از سوی دولت به مجلس داده می شود.

احمدرضا لاریجان زاده امروز (30مهر) در سفر و بازدید خود از تالاب زریوار اظهار کرد: در دولت دوازدهم رییس جمهور چند شاخص اساسی برای محیط زیست تحت عنوان اولویت های محیط زیست مطرح کردند کە یکی از چهار شاخص مطرح شدە در بحث احیا و حفاظت از تالاب های کشور بود.

وی عنوان کرد: از طرفی دیگر در برنامە ششم توسعە دولت مکلف بە احیا 20 درصد از تالاب های کل کشور است و در 3 سال گذشتە نیز در مجلس در خصوص قانون حفاظت از تالاب ها گام های موثری برداشتە شد.

لاریجان زادە افزود: طبق مادە 16 قانون حفاظت و بهسازی و همچنین براساس قانونی کە چندی پیش در مجلس تصویب شد، متولی اصلی تالاب ها در کشور سازمان حفاظت از محیط زیست است و هیچ ارگانی حق هیچگونە دخل و تصرفی در بحث تالاب ها را ندارد و چنانچە دخل و تصرفی از سوی هریک از ارگان ها صورت بگیرد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پیشنهاد تخصیص ردیف اعتباری برای تالاب بین المللی زریوار را به مجلس می دهد

دولت پیشنهاد تخصیص ردیف اعتباری برای تالاب بین المللی زریوار را به مجلس می دهد