مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:102020-10-21سياسي

مهلت شرکت در همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» تمدید شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از تغییر زمان برگزاری همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» به هفته پژوهش خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این همایش تا 10 آذرماه تمدید شد.

- مهلت شرکت در همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی تمدید شد ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از تغییر زمان برگزاری همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی به هفته پژوهش خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این همایش تا 10 آذرماه تمدید شد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

وی از تغییر زمان برگزاری همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی به هفته پژوهش خبر داد و افزود: مهلت ارسال آثار به این همایش تا 10 آذرماه سال جاری تمدید شد و پژوهشگران و اندیشمندان می توانند مقالات خود را به آدرس ایمیل jdf.

kurdestan@gmail.

com ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان به محورهای جشنواره در دو بخش مرز و مناسبات اجتماعی و مرز و توسعه فرهنگی اشاره و عنوان کرد: پژوهشگران و اندیشمندان می توانند آثار خود را در بخش مرز و مناسبات اجتماعی با موضوعات زندگی مرزنشینی و مناسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» تمدید شد

مهلت شرکت در همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» تمدید شد