مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 21:452020-10-21ورزشي

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ قهرمان همچنان توقف ناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان هانسی فلیک که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند، در دیدار امشب برابر اتلتیکو کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با 4 گل به پیروزی رسیدند.

- بعد از این گل بازیکنان اتلتیکو پیش کشیدند و برای دقایقی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد کنند.

در مقابل این بایرن بود که در دقیقه 41 به گل دوم رسید.

روی یک ضدحمله بود که کومان که پاس لواندوفسکی، درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرضی گورتسکا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با شوتی غیرقابل مهار دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و حتی می توانستند به گل سوم برسند اما در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، ژوائو فیلیکس دروازه بایرن را باز کرد اما داور به دلیل قرار داشتن سوارز در موقعیت آفساید، گل را نپذیرفت.

در ادامه بایرنی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 53، لوکاس هرناندز صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 61، روی پاس پاوارد، مولر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه والی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ قهرمان همچنان توقف ناپذیر است

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ قهرمان همچنان توقف ناپذیر است