مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-21اقتصادي

واگذاری اکتشاف و بهره برداری 200 محدوده معدنی در قم


رییس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از امکان واگذاری اکتشاف و بهره برداری 200 محدوده معدنی از طریق مزایده خبر داد.

- محمدتقی کاظم زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات دیگر در زمینه فعال سازی معادن کوچک در قالب مزایده اظهار کرد: در اثر پیگیری های استان 55 محدوده معدنی از بهره بردارانی که فعالیت نمی کردند؛ گرفته شد و در لیست مزایده استان قرار گرفت تا بهره برداران جدیدی برای آنها انتخاب شود.

وی با اشاره به برنامه واگذاری 10 گواهینامه کشف ویژه امسال گفت: حداقل 200 محدوده معدنی از امکان واگذاری اکتشاف و بهره برداری از طریق مزایده برخوردار است و در سال جاری این برنامه وجود دارد که با استفاده از ظرفیت شورای معادن و کارگروه های توسعه و سرمایه گذاری استان این کار پیگیری شود.

رییس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به اقدامات فرآوری و ارتقای بهره وری معادن اشاره کرد و افزود: فرآوری فرو منگنز در شهرک صنعتی نیزار به عنوان طرح ویژه ملی پیش بینی شده است و همچنین احداث واحد فرآوری آهک هیدراته با توجه به ظرفیت آهکی استان از جمله مواردی است که می تواند به توسعه معادن سنگ آهک استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اکتشاف و بهره برداری 200 محدوده معدنی در قم

واگذاری اکتشاف و بهره برداری 200 محدوده معدنی در قم