مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:452020-10-21سياسي

رییس پلیس تهران: کار مقابله با کرونا از تذکر و ارشاد گذشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در گفت وگوی تلویزیونی با بیان اینکه تمام ما سربازان ولایت هستیم، اظهار کرد: از پیام حضرت آقا درباره نیروی انتظامی بسیار خوشحال شدیم؛ - رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تذکر لسانی پلیس به 112 هزار نفر از شهروندان تهرانی اعم از عابرپیاده، راننده و صاحب صنوف که فاقد ماسک بودند، گفت: برای سلامت جامعه از جایی به بعد باید وارد کار شویم و دیگر کار از ارشاد و تذکر گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در گفت وگوی تلویزیونی با بیان اینکه تمام ما سربازان ولایت هستیم، اظهار کرد: از پیام حضرت آقا درباره نیروی انتظامی بسیار خوشحال شدیم؛ پیام ایشان نشانه دقت و تیزبینی، لطف و محبت نسبت به فعالیت کل نیرو های مسلح و نیرو های انتظامی بود و این پیام یک روحیه مضاعف و جان جدیدی را به ما داد.

رحیمی با بیان اینکه دشمن در لایه های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن به دنبال اخلال در امنیت کشور است، اما امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها، امنیت را در بخش داخلی تأمین می کند.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره کارساز بودن جریمه برای افرادی که به زدن ماسک اعتقادی ندارند، تصریح کرد: ما از ابتدای شیوع کرونا همراه مدافعان سلامت بودیم، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس تهران: کار مقابله با کرونا از تذکر و ارشاد گذشته است

رییس پلیس تهران: کار مقابله با کرونا از تذکر و ارشاد گذشته است