مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-21سياسي

46 موسسه خیریه با محوریت وقف فعالیت می کنند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در حال حاضر 46 موسسه خیریه با محوریت وقف در استان اردبیل فعالیت می کنند.

- حجت الاسلام مهدی ستوده 30 مهرماه در مراسم گرامیداشت دهه وقف در اردبیل اظهار کرد: یکی از راه های توسعه فرهنگ وقف بهره گیری از ظرفیت خیرین و افراد نیکوکار در تقویت فرهنگ وقف است که به توسعه و گسترش این فرهنگ اصیل کمک می کند.

وی حمایت از موسسات و مجموعه های خیریه را در حوزه وقف یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما بر این است تا از توانمندی این موسسا و تشکل های مردم نهاد در ترویج و توسعه فرهنگ وقف بیش از گذشته استفاده کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی در انجام کارهای خیرخواهانه توصیف کرد و گفت: باید ظرفیت های وقف را در راستای عمران و آبادانی بیشتر و همچنین بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی بکار گیریم.

ستوده تصریح کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل استان مذهبی و دارای شاخصه های برجسته در حوزه معنوی است به همین دلیل امر وقف بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و تلاش بر تقویت مولفه های ارزشمند در این حوزه است.

وی ادامه داد: شرایط وقف به گونه ای است که در یک مشارکت فراگیر و عمومی بسترها و زمینه های تقویت آن فراهم می آید که در استان اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 موسسه خیریه با محوریت وقف فعالیت می کنند

46 موسسه خیریه با محوریت وقف فعالیت می کنند