مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-21بين الملل

الحشد الشعبی یک عملیات امنیتی گسترده را در شمال سامراء آغاز کرد


الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی گسترده در شمال سامراء برای پایان دادن به تهدید داعش در این منطقه و دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تیپ هفت الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی پیشدستانه و گسترده در مناطق شمال سامراء و شرق الانبار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، الحشد الشعبی در بیانیه ای گفت: نیرویی از تیپ هفتم الحشد الشعبی، عملیات پاکسازی و جستجو را  از منطقه العسافیه تا شمال سامراء آغاز کردند و نیروی دیگری از همین تیپ هم با همکاری یگان دهم ارتش به طور همزمان یک عملیات پیشگیرانه را در جزیره کرمه الفلوجه در شرق الانبار به اجرا گذاشتند.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که عملیات جزیره کرمه الفلوجه از نهر العسافی به سمت شمال تا مرزهای شهر سامراء ادامه دارد و شامل جستجوی روستاها، جاده ها، دره ها و بخشی از فضاهای باز مجاور آنها می شود.

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در سامراء چندین بار درباره تلاش های گاه و بی گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این شهر واقع در استان صلاح الدین هشدار داده و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته است تا برای دفاع از حرم امامین عسکریین (علیهما السلام) ، در آماده باش کامل به سر برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی یک عملیات امنیتی گسترده را در شمال سامراء آغاز کرد

الحشد الشعبی یک عملیات امنیتی گسترده را در شمال سامراء آغاز کرد