مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-21اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان زندان ها و سازمان میراث فرهنگی


تفاهم نامه همکاری های مشترک سازمان زندان ها و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها و توانمندسازی زندانیان امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری های مشترک سازمان زندان ها و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها و توانمندسازی زندانیان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان زندان ها، سیدعباس جوهری سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان با نرخ بازگشت مجدد به زندان رابطه معنادار دارد.

وی تصریح کرد: در هر مرکزی که به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تاکید شده است نرخ بازگشت مجدد به زندان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها اظهار داشت: در دور جدید مدیریتی در کنار توجه به امنیت زندان ها، توجه ویژه ای به اصلاح و تربیت زندانیان و اجرای فعالیت های فرهنگی گردیده است.

جوهری ادامه داد: توسعه همکاری با نهادهای متولی و صاحب دانش از جمله صنایع دستی در راستای نگاه اصلاحی و تربیتی در زندان ها و مقدمه ای برای رسیدن به نقطه مطلوب و هدفگذاری اصلی در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان زندان ها و سازمان میراث فرهنگی

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان زندان ها و سازمان میراث فرهنگی