مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-21سياسي

آشنایی با گرایش و بازارکار رشته زلزله


انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا(س) و انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با همکاری انجمن مهندسان عمران، - انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا(س) و انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با همکاری انجمن مهندسان عمران، ششمین جلسه سلسله نشست های تخصصیCIVILGAP را با موضوع " آشنایی با گرایش و بازارکار رشته زلزله" برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، گرایش مهندسی زلزله به عنوان یک گرایش مستقل از گرایش سازه، در اکثر دانشگاه های کشور تدریس می­ شود.

هدف اصلی رشته مهندسی زلزله، تربیت افرادی است که دارای توانایی لازم جهت تحلیل، طراحی و نظارت بر سازه­ ها دارند و برای فارغ التحصیلان این گرایش امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری آزاد و سراسری در داخل کشور وجود دارد.

همچنین گرایش مهندسی زلزله دارای بازار کار مناسبی است و فارغ التحصیلان زمینه فنی کافی برای احراز مشاغلی از قبیل: همکاری با وزارتخانه­ ها و سازمان های مسئول اجرای طرح های عمرانی و صنعتی مانند وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت صنایع و شهرداری­ ها، وارد شدن در بحث تحلیل خطر و همکاری با مهندسین مشاور صنعتی، جهت مشارکت در طراحی و نظارت بر اجرای سازه و ….


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با گرایش و بازارکار رشته زلزله

آشنایی با گرایش و بازارکار رشته زلزله