مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-21سياسي

راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ما شکست خورده/ ایران یک چهارراه ترانزیتی است


رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران، با بیان اینکه آمریکا و اروپا معنا و مفهوم روابط جدید ایران و اوراسیا را به خوبی درک می کنند، گفت: می خواهیم این پیام را به دشمنان بدهیم که راهبرد فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران شکست خورده است.

- ایسنا/گیلان رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران، با بیان اینکه آمریکا و اروپا معنا و مفهوم روابط جدید ایران و اوراسیا را به خوبی درک می کنند، گفت: می خواهیم این پیام را به دشمنان بدهیم که راهبرد فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران شکست خورده است.

سردار سید یحیی صفوی امروز در نشست هماهنگی همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا که در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، اظهار کرد: ما می خواهیم این پیام را به دشمنان بدهیم که راهبرد فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران شکست خورده است و جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت های اقتصادی و کریدورهای تجاری کشورهای حوزه های ژئوپلیتیکی دریای خزر، دو مسیر راهبردی تعامل با چین را از طریق آسیای مرکزی و کشورهای اوراسیا فعال ساخته است.

وی مسیر دوم را توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با اتحادیه اوراسیا یعنی کشورهای روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان دانست و افزود: هدف از برگزاری این نشست انجام هماهنگی های نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ما شکست خورده/ ایران یک چهارراه ترانزیتی است

راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ما شکست خورده/ ایران یک چهارراه ترانزیتی است