مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-21ورزشي

زور تلویزیون زیاد است!


رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی قرار است از 16 آبان از سر گرفته شود که هنوز تکلیف بخش اصلی درآمدزایی باشگاه های ایرانی مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق با این مقدمه نوشت: اگرچه در همه لیگ های معتبر و حرفه ای دنیا، حق پخش تلویزیونی قریب و بیش از نیمی از درآمد باشگاه ها در طول یک فصل را تشکیل می دهد، در ایران اما سناریو متفاوت که هیچ، رویه ای برعکس گرفته است؛ به جای آن که صداوسیما به تیم ها، باشگاه ها و رشته های ورزشی که بازی های آن را پخش می کند پول بپردازد، مدیرعاملان ورزشی از این موضوع گلایه داشته اند که برای پخش بازی های تیمشان به صداوسیما پول هم داده اند! با بررسی سیر اتفاقاتی که در ایران رخ می دهد این وارونگی هم نباید زیاد جای تعجب داشته باشد ولی از آنجا که سال هاست دخل و خرج تیم های فوتبال با هم نمی خواند و پرونده شکایت های مالی شان قطورتر هم شده، سروصدایشان بلند شده و اعتراضشان به صداوسیما را علنی تر عنوان کرده اند.

البته که صدای بلندشان هم رعشه ای حتی ریز بر تن تلویزیون نینداخته و مسئولان صداوسیما با قدرت عجیب و بعضا با تکیه بر یکی دو بند قانونی، جلوی واریزی اندک به فوتبال را هم گرفته اند.

البته این موضوع تا قبل از قانون جدیدی است که در مجلس به تصویب رسیده است؛ قانونی که هنوز هم ضمانت اجرایی برایش وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور تلویزیون زیاد است!

زور تلویزیون زیاد است!