مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-21سياسي

فرمانده سپاه نینوا: همچنان در کنار مردم سیل زده خواهیم بود


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در سیل گلستان 32 هزار نیروی بسیجی را در قالب 2065 گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در سیل گلستان 32 هزار نیروی بسیجی را در قالب 2065 گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آیین افتتاح واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده گمیشان، اظهار کرد: 1685 واحد مسکونی را در سیل بازسازی کردیم و کار ساخت 275 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را با مشارکت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و سپاه قدس استان گیلان انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان در خدمت مردم آسیب دیده از سیل خواهیم بود و همان طور که روزهای آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: کم کردن آلام مردم در هر عرصه ای را رسالت خود می دانیم چراکه معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج گلستان، آیین افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی مناطق سیل زده شهرستان گمیشان امروز با حضور دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه، استاندار گلستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه نینوا: همچنان در کنار مردم سیل زده خواهیم بود

فرمانده سپاه نینوا: همچنان در کنار مردم سیل زده خواهیم بود