مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-21ورزشي

هر بار درِ ورزش را نمی بندیم/ شرط تعطیلی رشته های ورزشی در وضعیت قرمز


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد فعالیت یا لغو مجوز و تعطیلی رشته های ورزشی با توجه به شیوع حداکثری ویروس کرونا توضیح داد.

- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد فعالیت یا لغو مجوز و تعطیلی رشته های ورزشی با توجه به شیوع حداکثری ویروس کرونا توضیح داد.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با ایسنا، در مورد امکان تعطیلی مجوزهای صادر شده برای فعالیت رشته های ورزشی مختلف با توجه به شیوع حداکثری ویروس کرونا طی روزها و هفته های اخیر، اظهار کرد: باید بدانیم که پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شده بسیار سخت گیرانه و برای روزهای سخت نوشته شده است و اینگونه نیست که هر بار درِ ورزش را ببندیم.

وی ادامه داد: اما به طور حتم اگر پس از بررسی و ارائه گزارش متوجه شویم که یک رشته یا بخش در شرایط خطرناکی قرار دارد، همانند آنچه مسابقات دو و میدانی تجربه کرد اقدام به تعطیلی می کنیم و اجازه فعالیت نمی دهیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه اگر وضعیت نامناسب باشد، محدودیتی برای تعطیلی فعالیت ها و لغو مجوزهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش وجود ندارد، گفت: به صورت هفتگی وضعیت رشته های مختلف از سوی این ستاد بررسی می شود در مورد فعالیت یا لغو مجوز فعالیت ها تصمیم گیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر بار درِ ورزش را نمی بندیم/ شرط تعطیلی رشته های ورزشی در وضعیت قرمز

هر بار درِ ورزش را نمی بندیم/ شرط تعطیلی رشته های ورزشی در وضعیت قرمز