مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-21ورزشي

قلعه نویی: همه می دانند دلیل تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ چه بود


به دنبال ایجاد ثبات تیمی هستیم و می خواهیم یک تیم خوب و قابل احترام راهی مسابقات کنیم و همانطور که گفتم نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد.

- جی پلاس، امیر قلعه نویی درباره حضورش در گل گهر و دلیل انتخاب این تیم برای فصل جدید اظهار داشت: بعد از پایان فصل گذشته دوستان زیادی لطف داشتند و پیشنهاداتی دادند و از میان آنها با مطالعه و مشورت و همفکری با همکارانم شرایط گل گهر را مناسب دیدیم و بستر مناسبی در آنجا وجود داشت که تصمیم گرفتیم به این تیم و مردم این شهر خدمت کنیم.

من پیش از این هم در مس کرمان و استقلال اهواز حضور داشتم و تجربه حضور در تیم هایی که شرایط ایده آلی تا پیش از آن نداشتند را داشته ام و در تیم های مطرحی هم که بودم همیشه شرایطشان نسبت به قبل و بعد خوب نبود و مسائل و مشکلات مالی وجود داشت.

به هر حال تصمیم گرفتیم برای فصل جدید با تیم خوب گل گهر همکاری کنیم.

ایلنا نوشت؛ وی در مورد خاطرات خوبش از استان کرمان با مس و اینکه چقدر امید دارد آن روزهای خوب دوباره برایش تکرار شود هم گفت: من از همه تیم ها و شهرهایی که در آن فعالیت کردم خاطرات خوبی دارم و استان کرمان یکی از آنهاست.

ما وظیفه داریم تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار بگیریم و هر چه در توان داریم بگذاریم تا تیم شرایط خوبی پیدا کند ولی اینکه نتیجه گیری چطور باشد دیگر فوتبال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: همه می دانند دلیل تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ چه بود

قلعه نویی: همه می دانند دلیل تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ چه بود