مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-21اقتصادي

طلای سرخ به کشاورزان فاروجی لبخند نمی زند


اگر هم اکنون به شهرستان فاروج سری بزنید با صحنه ای مواجه خواهید شد که انگار فرشی از گل های بنفش در اطراف این شهر پهن شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی اگر هم اکنون به شهرستان فاروج سری بزنید با صحنه ای مواجه خواهید شد که انگار فرشی از گل های بنفش در اطراف این شهر پهن شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

از سوی دیگر چند سالی است که در چنین روزهایی در این شهرستان جنب و جوشی برقرار است و مردم این منطقه یا در حال جمع آوری گل زعفران و یا در حال رفتن به مرکز فروش برای خرید گل هستند و یا اینکه به پایگاه ها برای تحویل گرفتن این محصول به منظور پاک کردن آن هستند.

تعدادی نیز پلاستیک و یا ظرف به دست به پایگاه ها می روند تا این طلای سرخ را تحویل داده و دستمزد خود را از آن بستانند و آن را خشک کنند.

طلای سرخ چند سالی است که اشتغال خوبی را برای کارگرها و همچنین خانواده های فاروج و شهرهای اطراف ایجاد کرده و آن ها یک ماهی با آن درگیر و البته از بودن آن راضی هستند اما در این میان بازهم زعفران کاران مانند سال گذشته نسبت به قیمت ها به شدت گلایه مند هستند و می گویند قیمت ها به هیچ وجه برای کشاورز صرف نمی کند و آن ها را برای ادامه کار در سال های آتی بازمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای سرخ به کشاورزان فاروجی لبخند نمی زند

طلای سرخ به کشاورزان فاروجی لبخند نمی زند