مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-21پزشكي

پذیرش ماهیانه 1000بیمار در بخش درمان ریشه دندانپزشکی زاهدان


رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش تخصصی درمان ریشه دندان دانشکده دندانپزشکی زاهدان یکی از مجهزترین بخش های دندانپزشکی در سطح کشور است که ماهیانه بیش از 1000بیمار را ویزیت و درمان می کند.

- دکتر سیروس ریسباف در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: این بخش از تجهیزات پیشرفته روز دنیا جهت تشخیص و درمان استفاده می کند که از آن جمله می توان به میکروسکپ های مدرن اشاره کرد که با استفاده از تکنولوژی های مدرن، تشخیص و درمان بیماری های دندان را میسر می کند.

وی افزود: در بخش تخصصی درمان ریشه دندان یا اندودنتیکس، سعی شده تا با کمک متخصصان این حوزه و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا، نیاز بیماران در این زمینه رفع شده و مراجعه به بخش خصوصی کمتر شود.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: درمان تخصصی ریشه دندان، یک درمان زمان بر است، به همین دلیل تعداد بیمارانی که می توان به صورت روزانه پذیرش کرد، محدود است، با این حال سعی شده تا ویزیت بیماران بطور دقیق انجام شود و سپس با توجه به نوع درمان مورد نیاز، در لیست نوبت دهی یکی از بخش های عمومی و تخصصی اندودنتیکس قرار گیرند، بطوری که ماهیانه بیش از هزار بیمار در این بخش ویزیت و درمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش ماهیانه 1000بیمار در بخش درمان ریشه دندانپزشکی زاهدان

پذیرش ماهیانه 1000بیمار در بخش درمان ریشه دندانپزشکی زاهدان