مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-21اجتماعي

آخرین وضعیت اسناد موقوفات آذربایجان شرقی


معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عملکرد این معاونت را در طول یک سال اخیر تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عملکرد این معاونت را در طول یک سال اخیر تشریح کرد.

محمد قنبرپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص اخذ سند موقوفات در طول یک سال اخیر اظهار کرد: با توجه به سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص اخذ سند موقوفات، در طول یک سال اخیر سند تکمیلی 1279 رقبه را گرفته ایم که یکی از موارد ویژه در خصوص روستای اسپیران بود که مشتمل بر 750 رقبه است که برای اراضی موقوفه سند تک برگ اخذ کرده ایم و تعداد 224 رقبه نیز در روستاهای سوطی و سنقرآباد میانه که چندین سال بود سند نداشتند، سند اخذ شده است.

وی ادامه داد: از جمله اولویت های دیگر سازمان در خصوص مسائل ثبتی تبدیل اسناد دفترچه ای قدیمی به اسناد تک برگی جدید است که در همین راستا در طول یک سال اخیر حدود 263 جلد سند دفترچه ای قدیمی را به سند تک برگ تبدیل کرده ایم که این کار با رعایت قانون و اصول حدنگار انجام شده است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در رابطه با مسائل و پرونده های حقوقی در طول یک سال گذشته نیز عنوان کرد: حدود 96 فقره رای برله موقوفات گرفته ایم وهمچنین تعداد 38 فقره رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اسناد موقوفات آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت اسناد موقوفات آذربایجان شرقی