مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-21پزشكي

احتمال توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا از هفته آینده در همدان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از احتمال توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا در هفته آینده در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از احتمال توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا در هفته آینده در سطح استان خبر داد.

دکتر ایرج خدادادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 درصد سهمیه ای که برای تزریق واکسن آنفلوآنزا بین گروه های هدف استان درنظر گرفته شده بود، برای توزیع در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این دارو توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد می شود و هر زمان امکان تأمین ارز و واردات واکسن آنفلوآنزا فراهم شود در اختیار استان ها قرار می گیرد، مطرح کرد: احتمال دارد از هفته آینده توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا را داشته باشیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رابطه با وضعیت کمبود انسولین در استان نیز توضیح داد: انسولین تولید ایران وجود دارد اما انسولین قلمی که وارداتی است، متأسفانه مسئله کمبود آن در کل کشور وجود دارد.

خدادادی تبیین کرد: چند وقت یکبار محموله ای از این نوع انسولین در گمرک ترخیص می شود و تا ترخیص محموله بعدی فاصله می افتد که در این مقطع کمبود انسولین قلمی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا از هفته آینده در همدان

احتمال توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا از هفته آینده در همدان