مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-21دانش

انعقاد 4 تفاهم نامه برای توسعه فناوری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی


کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساختی 4 تفاهم نامه با بخش های مختلف برای توسعه فناوری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی به امضا رساند.

- کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساختی 4 تفاهم نامه با بخش های مختلف برای توسعه فناوری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی به امضا رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، تفاهم نامه ای با صنعت بومی سازی مواد غیرفلزی (ساصد) و تفاهم نامه دیگری با مرکز متالوژی دانشگاه آزاد واحد زنجان در راستای توسعه فناوری در این حوزه و برقراری ارتباط با صنایع بزرگ، به امضا رساند.

این کانون همچنین با رایزنی و امضای تفاهم نامه با برخی واحدهای بزرگ فعال در حوزه باطری سازی نسبت به ایجاد یک کنسرسیوم بزرگ در حوزه فناوری باطری اقدام کرد تا زمینه همکاری شرکت های دانش بنیان، فناور و صنایع بزرگ این حوزه فراهم شود.

با توجه به وجود ظرفیت های صادراتی قابل توجه در صنعت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی کشور، شرکت های فعال در این حوزه همواره درخواست داشته اند تا زمینه صادرات این محصولات به خارج از کشور تسهیل شود.

در این راستا این کانون با بررسی و امکان سنجی بازار کشورهای سوریه و آذربایجان برای ورود شرکت های فناور زیرمجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 4 تفاهم نامه برای توسعه فناوری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

انعقاد 4 تفاهم نامه برای توسعه فناوری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی