مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-21پزشكي

پلمب 20 مورد از اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان


کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 20 مورد از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی زنجان پلمب شده و 190 اخطاریه به این مراکز داده شده است.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 20 مورد از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی زنجان پلمب شده و 190 اخطاریه به این مراکز داده شده است.

جلیل نصیری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: در طول یک هفته اخیر از 2300 مراکز تهیه و توزیع موادغذایی تحت پوشش استان زنجان و 1000 از اماکن عمومی استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شده است.

وی با بیان اینکه به صورت شاخصی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تحت پوشش استان زنجان بازدید شده 86 درصد و اماکن عمومی نیز 82 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند، افزود: دستگاه های اجرایی استان 90 درصد فاصله اجتماعی را رعایت کرده و 90 درصد خدمات گیرندگان و صد درصد خدمت دهندگان نیز از ماسک استفاده کرده بودند.

این مسئول با بیان اینکه در مراکز پلیس +10؛ استفاده از ماسک خدمت دهندگان صد درصد و 50 درصد خدمت گیرندگان از ماسک استفاده کرده بودند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 20 مورد از اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان

پلمب 20 مورد از اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان