مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-21سياسي

یگان ویژه توانسته قدرت خود را متناسب با تهدیدات دشمن تقویت کند


فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: یگان ویژه توانسته با افزایش توانمندی ها و تجهیزات، قدرت خود را متناسب با تهدیدات دشمن تقویت کند.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: یگان ویژه توانسته با افزایش توانمندی ها و تجهیزات، قدرت خود را متناسب با تهدیدات دشمن تقویت کند.

سرهنگ نوذر نوذری صبح امروز 30 مهرماه در مراسم طرح اخوت ناجا و سپاه در یگان ویژه کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به مبارزه پلیس با مفاسد اجتماعی و تلاش در راستای استقرار نظم و امنت داخلی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی با الهام از آموزه های دین اسلام و تاسی به سیره حسینی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت مستمر بر اجرای ماموریت ها با مدیریت جهادی توام با ایثار امنیتی پایدار و مثال زدنی را در کشور برقرار نموده که قدرت های دنیا و دنباله روهای آنها قصد دارند این امنیت را خدشه دار کنند.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می کنند با ایجاد فشار اقتصادی و عملیاتی روانی مردم را نا امید کنند اما این مردم دارای ایمانی قوی هستند و در این زمان که مورد هجوم قرار گرفته اند، حراست از کشور امری واجب و نیازمند یاوران صادق و امانتدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان ویژه توانسته قدرت خود را متناسب با تهدیدات دشمن تقویت کند

یگان ویژه توانسته قدرت خود را متناسب با تهدیدات دشمن تقویت کند