مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 23:452020-10-20سياسي

لوکاشنکو: تا زمانی که رییس جمهورم مردم مسیر کشور را تعیین می کنند


رییس جمهور بلاروس روز سه شنبه گفت تا زمانی که وی رییس جمهور این کشور است، مردم مسیر بلاروس را تعیین خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس روز سه شنبه گفت تا زمانی که وی رییس جمهور است، این ملت است که تصمیم گیری می کند.

وی که در جریان ابلاغ دستورهایی درباره منابع انسانی بلاروس صحبت می کرد، گفت: گفته شده که ما هرگز کشور را تسلیم نخواهیم کرد و این بدان معناست که ما هرگز آن را تسلیم نمی کنیم.

این ملت است که تصمیم گیری می کند و نه رییس دولت، نه رییس دیوان عالی، نه مقامات عالی رتبه و نه نمایندگان تصمیم گیری می کنند و این ملت است که هر تصمیمی بگیرد اجرا خواهد شد.

رییس جمهور بلاروس اضافه کرد: اگر ملت فردا به یکباره تصمیم بگیرد که باید به پیمان آتلانتیک شمالی بپیوندیم این اتفاق خواهد افتاد و اگر ملت به این نتیجه برسند که کشورمان را باید تجزیه کنیم و بخش هایی از آن را به دیگران بدهیم این کار اتفاق می افتد اما اگر ملت تصمیم گرفت که در کشوری مسالمت آمیز، آرام و با فرهنگ عالی زندگی کنیم این بدان معناست که ما در چنین کشوری زندگی خواهیم کرد.

به دنبال برگزاری انتخابات ماه اوت در بلاروس که به پیروزی لوکاشنکو با کسب 80 درصد آرا منتهی شد موجی از اعتراضات در این کشور در اعتراض به نتیجه انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو: تا زمانی که رییس جمهورم مردم مسیر کشور را تعیین می کنند

لوکاشنکو: تا زمانی که رییس جمهورم مردم مسیر کشور را تعیین می کنند