مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 23:102020-10-20اقتصادي

تفکیک وزارت راه و شهرسازی، کلید خانه دار شدن مردم؟


دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور گفت: تجربه 10 سال گذشته نشان می دهد که پس از ادغام وزارت مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری، مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت کامل و همه جانبه قرار نگرفته است و کمبود میلیونی مسکن در کشور نیز گواه بر این موضوع است.

- ایسنا/خوزستان دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور گفت: تجربه 10 سال گذشته نشان می دهد که پس از ادغام وزارت مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری، مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت کامل و همه جانبه قرار نگرفته است و کمبود میلیونی مسکن در کشور نیز گواه بر این موضوع است.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر قرار باشد که بخش مسکن کشور وضعیت مناسبی پیدا کند، باید اقدامی عاجل از سوی دولت و حاکمیت انجام شود و در غیر این صورت بازار مسکن، همچنان رهاشده خواهد ماند و مردم نیز به راحتی خانه دار نمی شوند.

وی افزود: تجربه 10 سال گذشته نشان می دهد که پس از ادغام وزارت مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری، بخش مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت کامل و همه جانبه قرار نگرفته است و کمبود میلیونی مسکن در کشور نیز گواه بر این موضوع است.

دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در طول این سالیان ادغام، نتوانسته نقش خود را به عنوان یک نهاد مدیریتی در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک وزارت راه و شهرسازی، کلید خانه دار شدن مردم؟

تفکیک وزارت راه و شهرسازی، کلید خانه دار شدن مردم؟