مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-20اقتصادي

شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن 21


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.

- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت حسام الدین یوسفی آمده است: پروژه ساخت شهر فرودگاهی چابهار بعد از نزدیک دو دهه وقفه و البته دو بار کلنگ زنی ناموفق و نیمه کاره، در روزهای پایانی سال97 به تصویب هیات وزیران رسید و پس از طی مراحل فنی و اداری، در تیرماه99 وارد فاز اجرایی شد.

آغاز به کار یک شهر فرودگاهی در تنها بندر اقیانوسی ایران که به اذعان کارشناسان، می تواند نقطه عطفی در بهبود زندگی مردم منطقه و توسعه اقتصادی سواحل مکران باشد، در روند اجرا، اما با مخالفت هایی روبه رو شده است.

مخالفت هایی که در در گام نخست، این پرسش ها را به ذهن متبادر می سازد که از اساس ضرورت ساخت شهر فرودگاهی چیست؟ شهرهای فرودگاهی با تکیه بر چه مزیت هایی، توسعه جامعه پیرامونی خود را محقق می کنند؟ کدام تجربه های موفق جهانی، الگوی چابهار برای ساخت و توسعه شهر فرودگاهی به شمار می روند؟ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن 21

شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن 21