مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 20:302020-10-20فرهنگي

اعلام عقب نشینی سازمان سینمایی از متولی گری ویدیوکلوب های اینترنتی؟


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با انتشار یادداشتی کوتاه در کانال تلگرامی خود به توضیحات «ساترا» درباره مجوز برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد.

سعید رجبی فروتن معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به‌دنبال انتشار توضیحات روابط عمومی «ساترا» درباره دلایل عدم صدور مجوز تولید برای برنامه اینترنتی «99» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور یادداشتی را در فضای مجازی منتشر کرد.

متن این یادداشت که در کانال «روزانه‌های سینمایی» به‌عنوان پایگاه رسمی انعکاس دیدگاه‌های سعید رجبی فروتن منتشر شده است را در زیر می‌خوانید؛ «قدر داشته‌هایمان را بدانیم تا غم رفتگان را تاب آوریم! با کمال تعجب به‌رغم موافقت سازمان سینمایی یک سازمان وابسته به صداوسیما با تولید برنامه جدید عادل فردوسی‌پور بر بستر پلتفرم‌های اینترنتی موافقت نکرد! ساترا یعنی مرجع موردنظر گفته: «شرط طرح برنامه‌ها در شورای موافقت کلی انتشار، عدم وجود موانع حقوقی، قضایی و امنیتی است که در مورد برنامه 99 که به درخواست فیلیمو و کافه بازار مطرح شده بود، به دلیل عدم دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، عملاً موضوع قابل طرح و بررسی توسط شورای مذکور نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عقب نشینی سازمان سینمایی از متولی گری ویدیوکلوب های اینترنتی؟

اعلام عقب نشینی سازمان سینمایی از متولی گری ویدیوکلوب های اینترنتی؟