مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:552020-10-20اقتصادي

241 مددجوی آذربایجان شرقی صاحب خانه شدند


قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح اقدامات این نهاد در تامین مسکن مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست سالجاری پرداخت و گفت: در طی این مدت، - ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح اقدامات این نهاد در تامین مسکن مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست سالجاری پرداخت و گفت: در طی این مدت، 241 مددجوی استان صاحب خانه شدند.

غلامعلی ملامهدی با بیان این که تامین مسکن مددجویان از اولویت های اساسی کمیته امداد است، افزود: در شش ماهه نخست سالجاری 78 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است.

وی هم چنین به احداث مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 163 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: با خرید یا احداث 241 مسکن مددجویی در شهرها و روستاهای استان، به طور متوسط روزانه بیش از یک واحد واحد مسکن در شش ماهه سالجاری برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، ملامهدی ادامه داد: هم چنین 548 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که به طور متوسط روزانه سه واحد را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

241 مددجوی آذربایجان شرقی صاحب خانه شدند

241 مددجوی آذربایجان شرقی صاحب خانه شدند