مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:302020-10-20سياسي

سودان به دادستان کل دیوان لاهه درباره مجازات مجرمان دارفور اطمینان داد


دادستان کل دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد، به تاکیدهایی از سوی رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان و معاونانش در خصوص مواخذه مرتکبان جنایات دارفور دست یافته است.

- دادستان کل دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد، به تاکیدهایی از سوی رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان و معاونانش در خصوص مواخذه مرتکبان جنایات دارفور دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاتو بنسودا، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سودان (سونا) تاکید کرد، با عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان و معاونانش در کاخ ریاست جمهوری ملاقات کرد.

او اضافه کرد، در این دیدار به بررسی راه های همکاری بین دولت سودان و دیوان کیفری بین المللی پرداخت و دریافت که مســؤولان سودان آماده و متمایل به همکاری با دیوان و ایجاد بهترین راه جهت تحقق این همکاری هستند.

دادستان دیوان کیفری بین المللی تصریح کرد، رییس شورای انتقالی و معاونانش به منظور اجرای عدالت به نفع قربانیان و مواخذه و مجازات مرتکبان جنایات دارفور اطمینان هایی دادند و همکاری در این راستا بین دو طرف ادامه خواهد داشت.

بنسودا تاکید کرد: این اولین بار است که من و تیمم از زمان صدور قطعنامه بین المللی 5093 بر اوضاع و مسائل میدانی اطلاع می یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان به دادستان کل دیوان لاهه درباره مجازات مجرمان دارفور اطمینان داد

سودان به دادستان کل دیوان لاهه درباره مجازات مجرمان دارفور اطمینان داد