مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-20سياسي

داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج به پایان رسید


دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج از اتمام داوری این دوره جشنواره ملی خبر داد و گفت: بعد از ارزیابی نهایی، 21 اثر برتر در هفت محور موضوعی جشنواره تجلیل می شود.

- عالیه مهرابی در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اتمام داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی، اظهار کرد: در این دوره جشنواره ملی،30 جشنواره شعر استانی در سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عاشورای حسینی از جمله رویدادهای این دوره از جشنواره شعر رازهای ارغوانی بود که در برخی استانها با همکاری صدا و سیمای مراکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دبیر علمی این جشنواره ملی گفت: بیش از پنج هزار و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 23 قطعه شعر برگزیده هر استان بعد از پایان داوری به تهران معرفی شدند.

مهرابی تصریح کرد: داوران کشوری اشعار را در 9 محور مختلف مورد بررسی قرار دادند و اسامی برگزیدگان این جشنواره نیز به زودی اعلام و از آنها تجلیل می شود.

وی در پایان با بیان این که از 21 اثر برتر در هفت محور موضوعی جشنواره،20 اثر تقدیر و هشت اثر برتر در پنج مجلد چاپ می شوند، گفت: داوری این دوره جشنواره شعر بسیج را رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، حسین اسرافیلی، علی محمد مودب، مهدی سیار، علی داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج به پایان رسید

داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج به پایان رسید