مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-20سياسي

5 طرح پژوهشی در استانداری سمنان انجام شد/ پژوهش ها مشکلات استان را رفع کند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: تاکنون پنج طرح پژوهشی در استانداری سمنان انجام شده و سه طرح به مرحله اجرایی درآمده و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه شورای پژوهش استانداری سمنان اظهار کرد: شورای پژوهش استانداری سمنان بر اساس دستورالعمل درون سازمانی و با نظر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تشکیل شد تا از این منظر، پژوهش های استانداری و واحدهای تابعه ساماندهی شود.

او گفت: پژوهش های موردنیاز استانداری، فرمانداری ها و واحدهای ستادی تابعه و درون سازمانی در شورای پژوهش بررسی و نهایی می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: اعتبارات پژوهشی هر ساله به صورت متمرکز تخصیص داده شده می شود؛ برای تعیین اولویت های پژوهشی استان، عناوین پژوهشی در کمیته های تخصصی بررسی و بهترین پروپوزال ها با هزینه های مناسب و منطقی تصویب می شود.

سعدالدین بیا کرد: با تأکید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان، اولویت های پژوهشی و تحقیقات توسط دانشگاه ها انجام می شود.

او اضافه کرد: هر ساله اولویت های پژوهشی استانداری سمنان از دفاتر استانداری جمع آوری و پس از بررسی و تأیید نهایی در سامانه مدیریت و برنامه ریزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح پژوهشی در استانداری سمنان انجام شد/ پژوهش ها مشکلات استان را رفع کند

5 طرح پژوهشی در استانداری سمنان انجام شد/ پژوهش ها مشکلات استان را رفع کند