مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:452020-10-20اقتصادي

زمینه سازی اجرای کامل طرح دولت الکترونیک در بیمه سلامت مازندران


مدیرکل بیمه سلامت مازندران از زمینه سازی برای اجرای کامل طرح دولت الکترونیک در همه پروسه های درمانی از نسخه ویسی تا دریافت دارو و پرداخت هزینه های درمانی موسسات خصوصی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رسول ظفرمند عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بیمه سلامت در ارتباط با اقدامات انجام شده برای توسعه دولت الکترونیک در استان مازندران اظهار کرد: در عرصه سلامت اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: در راستای استقرار جامع دولت الکترونیک در کشور بیمه سلامت هم در این حوزه ورود مناسب داشته و جز سازمان های برتر و پیشرو در این عرصه بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطر نشان کرد: در این راستا طرح استحقاق سنجی، رسیدگی، پذیرش و بررسی اسناد بیمارستانی در مراکز دولتی و خصوصی، طرح نسخه نویسی الکترونیکی که این طرح زمینه تسریع در پرداخت پزشکان را به همراه داشته است که از تیرماه در سطح دو سه آغار کردیم که تاکنون نزدیک به 83 درصد از همکاران پزشک و موسسات تابع در این طرح مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده نزدیک 600 پزشک در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در این طرح مشارکت داشته و 90 درصد از پزشکان فعالیت داشته و نزدیک 648 موسسه هم در این طرح مشارکت داشته و 67 درصد داروخانه های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی اجرای کامل طرح دولت الکترونیک در بیمه سلامت مازندران

زمینه سازی اجرای کامل طرح دولت الکترونیک در بیمه سلامت مازندران