مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-20اقتصادي

بازسازی بقاع متبرکه شاهین شهر و میمه با هزینه 15 میلیارد ریالی


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه گفت: اجرای طرح های عمرانی، مرمت، بازسازی و بهینه سازی بقاع متبرکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان و کمک مومنانه به نیازمندان از محل کمک های خیران به ارزش 15 میلیون تومان انجام شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه گفت: اجرای طرح های عمرانی، مرمت، بازسازی و بهینه سازی بقاع متبرکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان و کمک مومنانه به نیازمندان از محل کمک های خیران به ارزش 15 میلیون تومان انجام شده است.

حجت الاسلام مهدی قربانی، در نشست خبری به مناسبت هفته وقف که امروز (سه شنبه_ 29 مهر) برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول، با تقسیم بندی موقوفات به دو دسته انتفاعی و منفعتی، اظهار کرد: در موقوفات انتفاعی نیت واقف مکان است که در شاهین شهر و میمه 44 حسینیه و 97 مسجد وقف انتفاعی شده اند، همچنین در موقوفات منفعتی درآمد حاصل از وقف یک مکان یا رقبات موقوفه در نیت وقف هزینه می شود، که شهرستان دارای 18 موقوفه منفعتی، 142 رقبات متصرفی و 50 رقبه غیرمتصرفی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 16 مورد ثبتی حقوقی اخذ سند بقاع متبرکه انجام شده است، افزود: از شاخص ترین موارد اخذ سند بقاع متبرکه، مساجد و موقوفات می توان به دریافت سند امامزاده یوسف (ع) سُه که علاوه بر بعد مسافت پلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بقاع متبرکه شاهین شهر و میمه با هزینه 15 میلیارد ریالی

بازسازی بقاع متبرکه شاهین شهر و میمه با هزینه 15 میلیارد ریالی