مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-20بين الملل

اردوغان: هدف ماکرون تضعیف مسلمانان است


رییس جمهور ترکیه با اشاره به تلاش های اسلام هراسانه اخیرِ الیزه تصریح کرد: هدف مواضع ضداسلامی به رهبری ماکرون، تضعیف مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تلاش‌های اسلام‌هراسانه اخیرِ الیزه اعلام کرد: کسانی که از پیشرفت و رشد اسلام ناراحت و آشفته هستند به بهانه بحران‌هایی که خودشان ایجاد کرده‌اند به دین ما حمله می‌کنند.

رییس‌جمهور ترکیه در سخنانی در نشست مجازی کشورهای اسلامی عضو و ناظر سازمان همکاری اسلامی در این باره افزود: بر این باورم که ما مسلمانان در این ایامی که روزهای دشواری را سپری می‌کنیم، باید بیشتر به یکدیگر توجه داشته و همفکری و تبادل نظر کنیم.

وی ضمن تاکید بر «هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه‌های پلیدی که برای دین اسلام و وجهه مسلمانان کشیده‌شده است»، گفت: نمی‌توان وضعیتی که در آن هم قاتل و هم مقتول الله اکبر می‌گویند را پذیرفت.

متاسفانه امروز شاهد وضعیت بغرنج سرزمین‌های تاریخی اسلامی هستیم.

اردوغان در ادامه با تأکید بر اهمیت مبارزه با تروریسم اضافه کرد: روزانه به طور متوسط ‌هزار خواهر و برادر مسلمان‌مان در سراسر جهان قربانی تروریسم و خشونت می‌شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: هدف ماکرون تضعیف مسلمانان است

اردوغان: هدف ماکرون تضعیف مسلمانان است