مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-20سياسي

غربالگری رایگان سلامت بانوان روستای لهک اسلامشهر


مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر گفت: غربالگری رایگان سلامت جسمی و روانی خانواده(زنان) در روستای آسیب پذیر و محروم لهک شهرستان اسلامشهر اجرایی شد.

- فاطمه محمدی مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر در حاشیه طرح غربالگری سلامت بانوان روستای لهک در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: این طرح از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران به شهرستان ها ابلاغ و برای دومین بار در اسلامشهر اجرا می شود.

وی گفت: طرح غربالگری سلامت بانوان با هدف حمایت از سلامت جسمی و روانی بانوان مناطق آسیب پذیر و محروم در شهرستان اسلامشهر توسط انجمن سلامت خانواده ایران برگزار می شود.

مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر با اشاره به همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر و بخشداری مرکزی در اجرای این طرح، تأکید کرد: در راستای اجرای طرح غربالگری رایگان در روستای لهک بیش از 42 نفر خدمات پزشکی و مامایی ارائه و در صورت نیاز به صورت رایگان به مراکز تخصصی و بهداشتی ارجاع داده شد.

محمدی ادامه داد: آموزش بهداشت روان، مشاوره و خدمات روانشناسی، توزیع ماسک و نحوه استفاده از آن، اطلاعاتی در مورد ویروس کرونا ، نحوه انتقال و پیشگیری، تب سنجی و غیره از مواردی بود که در روستای محروم لهک به خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری رایگان سلامت بانوان روستای لهک اسلامشهر

غربالگری رایگان سلامت بانوان روستای لهک اسلامشهر