مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-20فناوري

ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید به مدت 10 روز تمدید شد.

- معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید به مدت 10 روز تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع کرونا در کشور و رواج آموزش آنلاین، یکی از دغدغه افرادی که با این مقوله در ارتباط بودند، از معلمان و اساتید تا دانش آموزان و دانشجویان، بحث هزینه بالای اینترنت و به همین خاطر وزارت ارتباطات اقدام به رایگان سازی سایت های آموزشی دانشگاه ها و اپلیکیشن شاد برای مدارس کرد.

همچنین چندی پیش از ارائه اینترنت هدیه به معلمان خبر داد.

پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - از ارائه 120 گیگابایت اینترنت رایگان برای برای اساتید دانشگاه های کل کشور در شرایط کرونا و برای حمایت از آموزش مجازی خبر داد.

در این راستا ستار هاشمی - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در توییتر نوشت: پیرو درخواست های جامعه دانشگاهی و پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و با موافقت وزیر ارتباطات، امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد

ثبت نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد