مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-20فناوري

سوءاستفاده افراد فرصت طلب از برنامه «شاد»/ برخورد با متخلفان


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خصوص سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از برنامه شاد هشدار داد و گفت: با متخلفان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر محمدباقر سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد: اخیرا مجرمان سایبری با ساخت اکانتی تحت عنوان پشتیبانی برنامه شاد به دنبال دسترسی غیرمجاز به نسخه دوم برنامه شاد کاربران، برای انجام اعمال مجرمانه هستند.

وی گفت: به علت وجود محدودیت های کرونایی، دانش آموزان به صورت مجازی و با استفاده از برنامه شاد در حال ادامه تحصیل بوده و مدارس با مدیریت معلمان، مطالب و محتواهای آموزشی را در بستر این پیام رسان به دانش آموزان ارائه می کنند، اما در این بین افراد سودجو با شگردهای مختلف به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند فرمانده انتظامی ملایر افزود: مجرمان سایبری پس از دسترسی غیرمجاز به برنامه شاد دانش آموزان، می توانند پیام هایی نا متعارف به همکلاسی ها و معلمان آن ها ارسال کنند و یا با ارسال پیامی با این مضمون که نیاز فوری به کمک مالی دارند، از آن ها درخواست کنند تا مبلغ را به صورت کارت به کارت به حساب آن ها منتقل کنند.

وی در ادامه  به همه دانش آموزان و کاربران استفاده کننده از محصولات آموزشی به خصوص برنامه شاد توصیه کرد در کنار استفاده از محصولات آموزشی برای یادگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده افراد فرصت طلب از برنامه «شاد»/ برخورد با متخلفان

سوءاستفاده افراد فرصت طلب از برنامه «شاد»/ برخورد با متخلفان