مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-20سياسي

امروز توطئه و برنامه ریزی دشمنان خاص است/ باید هوشیار باشیم


امروز توطئه و برنامه ریزی دشمنان خاص است و جنگ اقتصادی، تحریم و وجود ویروس کرونا سبب افزایش مشکلات اقتصادی شده و بخشی از آسیب های اجتماعی نیز ریشه در مسائل اقتصادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی این یگان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی و تعاملات با شورای تأمین و نگاه رأفت و مردمی داری و همراه با اقتدار آن، اظهار کرد: تفاوت نیرو های نظامی و انتظامی کشور ما با دنیا در اقتدار همراه با رأفت، محبت و مردم داری است که باعث شده امنیت ما پایدار و ماندگار باشد.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امنیت بر مبنای مردم داری، رأفت و الفت یک سرمایه اجتماعی است که جز با صلابت، همراهی، اخلاص و مردم داری به دست نمی آید و در نیروهای نظامی و انتظامی ما مشهود است.

وی مکتبی بودن، متدین و ولایتمداری را شاخصه دیگر و تفاوت نیروی انتظامی ما با نیروهای نظامی و انتظامی دنیا عنوان کرد و افزود: افتخار ما این است که این سرمایه اجتماعی را حفظ و نگهداری می کنیم.

فخری با اشاره به اینکه زمانی امنیت جدا از سلامت بود، گفت: نیروهای انتظامی در بحث سلامت و پیشگیری و کمک به اقتصاد و سرمایه گذاری در کنار نظام و امنیت پیش قدم و کمک کار خوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز توطئه و برنامه ریزی دشمنان خاص است/ باید هوشیار باشیم

امروز توطئه و برنامه ریزی دشمنان خاص است/ باید هوشیار باشیم